Savjeti

Kakvi su to hladnjaci loše kvalitete?

oprez
 
Da li ste upoznati da je prosjek radnog vijeka hladnjaka za Vaše vozilo negdje 
oko 7-8 godina?
 
No nemora uvjek biti tako!
  
Ima kvalitetnije i manje kvalitetnije izvedenih automobilskih sistema za hlađenje.  
 
Zašto je kvalitetan hladnjak kvalitetniji od nekvalitetnog i koje su razlike?
  
Da bi motor vozila mogao raditi u normalnim radnim uvjetima, te ostvarivati svoje najbolje performanse i pritom Vas služiti dugi niz godina potreban mu je kvalitetan kapacitet hlađenja.
 
Na tržištu možete pronaći različite nepoznate proizvođače auto hladnjaka, koji svojim kvalitetom materijala ne zadovoljavaju uvjete za proizvodnju, a samim time niti dovoljan kapacitet hlađenja motora Vašeg automobila.
 
Kako bi ponudili što nižu cjenu potencijalnim kupcima razni proizvođači posegli su za nedovoljno kvalitetnim materijalom i skraćivanju utrošenog materijala za hladnjak, a tu ubrajamo:
-          aluminij lošije kvalitete i jeftinije cijene, miješan sa cinkom (koji zadržava toplinu)
-          recikliranu plastiku (koja nije elastična i puca)
-          plastične tankove koji su tanjeg promjera (pucaju pod unutarnjim pritiskom)
-          aluminijske cijevi užeg promjera (slabiji protok tekućine)
-          aluminijske cijevi tanjeg promjera (neotporne na agresivnu rashladnu tekućinu)
-          slabija gustoća saća (tekućina se ne uspije dovoljno ohladiti)
-          nedovoljna debljina saća (tekućina se ne uspije dovoljno ohladiti)
-          gumene dihtunge (neotporne na agresivnu rashladnu tekućinu)
-          pa čak i do smanjenog broja protočnih aluminiijskih cijevi u hladnjaku (bez riječi...)
 

Opširnije:Kakvi su to hladnjaci loše kvalitete?

Upute za ugradnju hladnjaka

ugradnja_hladnjaka

Upute za ugradnju

1.    Automobil mora biti zakočen, ključ izvađen iz paljenja i motor mora biti hladan.
Upozorenje: Ne počinjite sa ugradnjom dok se motor ne ohladi - ne skidajte čep hladnjaka dok je motor još vruć.

2.    Otvorite haubu i zaštitite blatobrane i akumulator.

3.    Čep hladnjaka morate pažljivo ukloniti.

4.    Ispod hladnjaka morate postaviti posudu jer nakon toga otvarate drenažni pipac da bi ispustili tekućinu za hlađenje.
(ako već niste stali sa čitanjem i dalje pokušavate, onda pročitajte ostatak, želimo vam uspješnu zamjenu Vašeg hladnjaka, to je bio mali korak za Vas ali veliki za nas :) )

 

Opširnije:Upute za ugradnju hladnjaka

Razlozi zbog čega se hladnjak pregrijava

pregrijavanje_hladnjaka2Zbog čega se hladnjak pregrijava?

Hladnjak može otkazati zbog jednog ili više slijedećih razloga: Nizak nivo antifriza, gubitak antifriza (kroz unutarnja ili vanjska curenja),slabo strujanje zraka kroz hladnjak, proklizavanje klizne spojke ventilatora (visko), neispravan električni ventilator, neispravna vodena pumpa, neispravan termostat, neispravan čep hladnjaka, zbog nepravilno ozračenog rashladnog sustava, zog stvaranja kamenca u hladnjaku (korištenje vode).

Posljedice pregrijavanja motora

pregrijavanje_hladnjakaKoje su posljedice pregrijavanja motora?

Prvo što će se dogoditi ako imate sreće je da će eksplodirati expanziona posuda, hladnjak vode ili će jedno od starih gumenih crijeva propustiti rashladnu tekućinu. Međutim ako je kompletan rashladni sustav u vrlo dobrom stanju postoji mogućnost da neće eksplodirati ni na jednom od navedenih mjesta već će doći do pregrijavanja ulja u motoru pa samim time i do oštećenja radilice, klipova, ventila odnosno do kompletnog uništenja motora (motor se više neće moći popraviti).

Radno vrijeme

Radno vrijeme:
Pon – Pet    8:00h-17:00h
Subota        8:00h-12:00h

Kontakt

Za sva pitanja i informacije vezane uz AHC,

Auto Hladnjak Centar. d.o.o.
Dugoselska 102, 10361 Sesvetski Kraljevec
Hrvatska - Croatia
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Primajte naše novosti

Nalazite se ovdje: Home Podrška AHC blog Podrška Savjeti