Reklamacije

sunce

 Reklamcijski postupak:

  1. Kupac mora predložiti ispravan račun za robu koju reklamira, reklamaciju prijaviti na fax i poslati reklamirani proizvod na trošak AHC-a dostavnom službom sa kojom AHC ima potpisan ugovor.
  2. AHC se obvezuje odmah nakon prijave reklamacije fax-om isporučiti novi ispravni hladnjak fakturiran sa novim brojem računa na svoj trošak.
  3. Kada AHC zaprimi reklamirani proizvod isti će pregledati i testirati kako bi utvrdio zbog čega je došlo do reklamacije.
  4. Kupac će biti detaljno obavješten o prirodi reklamacije.

 

 

pdf Reklamacijski prijavak

 

Radno vrijeme

Radno vrijeme:
Pon – Pet    8:00h-17:00h
Subota        8:00h-12:00h

Kontakt

Za sva pitanja i informacije vezane uz AHC,

Auto Hladnjak Centar. d.o.o.
Dugoselska 102, 10361 Sesvetski Kraljevec
Hrvatska - Croatia
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Primajte naše novosti

Nalazite se ovdje: Home Podrška Reklamacije